[LINUX:1179] Re: Turkce sozcuk onerisi....

Evren Ergin (evren@felab.itu.edu.tr)
Mon, 28 Sep 1998 16:59:10 +0300 (EET DST)

On Fri, 25 Sep 1998, Doga Orkan DERE wrote:

> web yerina ag sozcugu su an kullanimda olan bi sozcuk zaten ama bence
> master yerine aga pek olmamis. Bu benim sahdsi fikrim tabii :))
>
> --
>
> Doga Orkan DERE
> orkan@bigfoot.com

orkan arkdasimizin fikrine katilmaktayim
yani koyden gelenlere soylesen ben webagasiyim diye herhalde web koyu
nirdedir yav derler herhalde
onun icin web yerine ag , master yerine de yonetici, ba$kan veya buna
benzer daha anlasilir kelimeler kullanilabilir bence....
:)

Adreslerim : evren@kartopu.felab.itu.tr | EVREN ERGiN |
aster_x@hotmail.com ----------------