Re: [LINUX:1150] Lutfen yardim

Batuhan OKUR (batuhan.okur@vestel-usa.com)
Fri, 25 Sep 1998 17:59:51 -0700

Ben after step kullaniyorum
Alt+f12 start menusunu aciyor ok tuslari ila xterm e git
ps ax yaz
xdm pid ogrenip onu kill et..
boot esnasinda xdm ile baslayacak sekilde konfig yaptiysan
pico /etc/..?/rc? diye bir dosyanin icine xdm yazmis olmalisin..
O satiri sil sistemi reboot et (ctrl+alt+backspace ve ctrl+alt+del)
kombinasyonlarini dene
Acilan sistem x-window ile baslamaz..
pico(kolay) veya vi(zor ama kuvvetli) iyi birer text editorleridir..
Kolay gelsin..

P.S. rc dosyasini xdm i ucurmadan once duzelsen daha iyi olur