Re: [LINUX:1110] Re: Slakware 3.5

BAHADIR ARMAGAN (armagan1972@geocities.com)
Wed, 23 Sep 1998 18:39:33 +0300

Bahsettiginiz RedHat CD'si ile ben de yaklasik bir hafta ugrasmistim. Ancak
bu mail listteki bazi arkadaslar kurduklarini soylediler. Bu ayki
Slakware3.5'i de CD'den kuramadim. Dosyalarin sonunda bende hic "." yok ama
Hdd'ye kaydedip boot ve root disketleriyle actiktan sonra Hdd'den
kurabildim ancak. Burada belirtmem gereken birsey var bu ayin CD'ini bir
zarfta gonderdiler yani dergiyi satin almadim(ocak 98'den cşkan bozuk
RedHat nedeniyle en azindan bunu borclu olduklarini soyledim :-)). Sanirim
Chip'in verdigi CD'lerin hepsi ayni degil. CD'leri cogaltmaya basladiktan
sonra bir hata oldugunu farkediyorlar ve hatali CD'leri yine de
dagitiyorlar galiba.