Re: [LINUX:1110] Re: Slakware 3.5

Emre SUMENGEN (sumengen@artemis.efes.net.tr)
Thu, 24 Sep 1998 03:32:28 +0300

Arslan UNAL wrote:
> Bu vesile ile eger aralarinadan biri bu listeye uye ise CHIP'e de
> selam gondermek isterim.
Listeye Uye olduklarInI zannetmiyorum. Fakat mailinizi benim geCenlerde
yazdIGIm benzer Sekildeki maile cevap veren (yetkili sanIrIm) sayIn
gOkhun sungurtekin'e ulaStIracaGIm :)

> Bu isi beceremiyorlarsa bu isten vazgecmeyi dusunuyorlar mi?
> Cunku ben ve benim gibi tahminimce pek cok insan CHIP'i bu
> cd icin aldi.
KatIlmIyorum. Ben CHIP'i devamlI takip ediyorum. Linux konusunda
(SanssIzlIktan doGmuS olduGunu Umit ediyorum) birkaC hata yaptIklarI
bence de doGru, fakat genelde verdikleri CD'ler bakImIndan da derginin
iCeriGi bakImIndan da gayet yeterli denilebilir.

> Benzer bir hatayi 2 kere (benim bildigim) yapmis bir
> dergiden ben en azindan cd'leri iade alip saglamlari ile degistirmesini
> bkelerim. Ozur dilemek bence artik yetersiz.
SayIn sungurtekin'le olan gOrUSmelerimizin sonucunda aynI karara
varmIStIk ... fakat benim henUz elimdeki CD'yi onlara ulaStIrma imkanIm
olmadI. belki de siz gOndermek istersiniz. sayIn sungurtekin (ve namInda
CHIP dergisi bu Sekildeki bir problemi dUzeltebilmek iCin ellerinden
geleni yapacaklarInI beyan ettiler :>)

> Arslan UNAL

Iyi gUnler

| Emre SUMENGEN |