Re: [LINUX:1094] Re: Slakware 3.5

Arslan UNAL (aunal@toprak.com.tr)
Wed, 23 Sep 1998 09:02:37 +0300

-----Original Message-----
From: umite@migros.com.tr <umite@migros.com.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 23 Eylül 1998 Çarşamba 02:38
Subject: [LINUX:1094] Re: Slakware 3.5

>Bende CHIP dergisinin verdigi CD ile install edemedim. Setup paketleri
>bulamadi

Ben CHIP CD'sinden install ettim. Problem su: cd deki setup
dosylarin (a1,a2,a3,... n1,n2,n3 ... directory'lerinde bulunan)
bazilarinin isimleri . (notkta) ile bitecek sekilde kaydedilmis. Yani
a1 icindeki diska1 dosyasi diska1. olarak kaydedilmis.
Ben cozum olarak cd yi bir hdd'ye cekerek dosyalarin isimlerini
noktasiz hale getirip kurdum. Tabii ki tum dosya isimlerindeki
noktalari degil, nokta ile biten isimlerdeki noktalari kaldiracaksiniz

Bu vesile ile eger aralarinadan biri bu listeye uye ise CHIP'e de
selam gondermek isterim. Gecen sene de redhat cd sini buyuk bir
hevesle (o zamanlar linux la ilk tanismiyordum) alip kurmaya calismis.
Ve basaramamaistim. Basarisizligimin nedeni CHIP in cd sinin
hatali (eksik dosyalar vardi) kaydedilmis olmasiydi.
Bu sene de yine CD yi hatali verdiler.
Bu isi beceremiyorlarsa bu isten vazgecmeyi dusunuyorlar mi?
Cunku ben ve benim gibi tahminimce pek cok insan CHIP'i bu
cd icin aldi. Benzer bir hatayi 2 kere (benim bildigim) yapmis bir
dergiden ben en azindan cd'leri iade alip saglamlari ile degistirmesini
bkelerim. Ozur dilemek bence artik yetersiz.

Arslan UNAL