Re: [LINUX:1104] Linux ve MS agi

Tevfik Üret (tevfik@ulak.net)
Wed, 23 Sep 1998 08:48:43 -0200 (GMT)

Linux u internet e baglarsiniz modeminiz ile..
sonra da arkadaki agda tcp/ip tanimlayip sanal bir ip blogu ile gateway
olarak da linux un ip sini verip isi cozersiniz..
ayrintilar ise basladiginiz zaman gelir..

Ulakbim-Ulaknet Sistem Yoneticisi

Tubitak-Ulakbim
YOK Plaza B5 Blok
06539 Bilkent / Ankara