Re: [LINUX:1078] Slakware 3.5

Emre SUMENGEN (sumengen@artemis.efes.net.tr)
Wed, 23 Sep 1998 01:03:21 +0300

BAHADIR ARMAGAN wrote:

> Merhaba ben chip'in verdigi slakware3.5'u kurmaya calistim ama bir turlu
> beceremedim. Install asamasina disket setlerini bulamadigini soyluyor
> (A, B vs..) .
> Not : diska1 vs... dosyalari ilgili directorylerde var. :-) (Bu
> dosyalari kontrol etmemi soyleyeceginizi tahmin ettim.)

BakIn.. ikinci kere yazIyorum. O CD'deki dosyalarIn (bahsi geCen diskap
vs. dosyalarI) sonunda "." var, sebebi de gayet basit : DOS tUrU bir OS
kullanIlarak yazIlmIS olmalarI. Bu konuda gOrkem bey ve chip dergisinden
sayIn gOkhun sungurtekin'i ikna edememiS olsam da hatanIn bundan
oluStuGunu sanIyorum. HenUz problemin nasIl COzUlebileceGi konusunda
basit bir yol bulamadIm. Ancak ille de o CD'den kurulum yapacaGIm
diyorsanIz, benim uGraStIrIcI da olsa bir COzUm Onerim var.
tUm CD'yi harddisk'inize kopyalayIn. linux boot-root disketleriyle aCIn,
dosyalarIn olduGu yeri mount edin, ve teker teker dosyalarI rename
ederek (mv) sonlarIndaki "." larI kaldIrIn. sonra da bu dosyalardan
kurulumu yapIn. Bu Sekilde kurulumu (sadece olup olmayacaGInI gOrmek
iCin) yaptIm. CalISIyor. En kIsa zamanda elimdeki CD'yi CHIP'e geri
gOndereceGim, belki de onlar hatanIn neden oluStuGunu (eGer sebep bu
deGilse) anlar ve bizi de aydInlatIrlar.

| Emre SUMENGEN |
| Ege University |
| Engineering Faculty |
| Chemical Engineering Dept. |