Re: [LINUX:1079] Re: c yardim dosyasi

Deniz Dogan (deniz@ada.net.tr)
22 Sep 1998 15:18:05 +0300

[...]

> [...]

O> Bu kitabin ciltli olan surumu $100 civarinda. Bir de
O> "Eastern Economy Edition" adli ofset surumu var. Yanlis
O> hatirlamiyorsam $15 civarinda.

O> Tabii, asil ihtiyacin olan sey bence bir C kitabi
O> degil. Unix ortaminda nasil program yazilir??

O> 1. LPG (Linux Programmers' Guide) (Ucretsiz :))
O> http://sunsite.unc.edu/LDP/ (bilkentte yansisi olmali ama
O> malesef ulasamadigimdan kontrol edemedim).

O> 2. Advanced Programming in the Unix Environment (Richard
O> Stevens, Addison Wesley, pahali bir kitap $45)

O> 3. Programming in the Unix environment (Rob Pike, Prentice

[...]

Unix-Gnu/Linux ta programlama ile ilgili, baska kitap
onerisi olan var mi? C ve, Lisp ailesi dillerle ilgili...
Ozellikle bir bilgisayar muhendisinin/bilimcisinin
kitaplikliginda bulunmasi gereken turden...

Ayrica, ekonomik acidan butur kitaplari Turkiye'de
edinmenin en makul yolu nedir? Internetten almak mi,
kitabevleriden mi? ODTU, Bilkent vs. nin kendi kitabevleriden
mi?

Tesekkurler.

--
  Deniz Dogan