Re: [LINUX:1062] screenshot

hASAN aCAR (acar@sci.ege.edu.tr)
Tue, 22 Sep 1998 11:41:46 +0400 (EET DST)

On Mon, 21 Sep 1998, Burak Demircan wrote:

> selam,

Merhaba,
> redhat kurma asamasindaki ekranlarin screenshotini alma yolu var
> mi?

Valla bi samanlar bende kasmistim ama yapamasmistim. Bir kac oneride
bulumuslardi sole osetliyim :)

Mesala Murat Hatipoglu abimis sole demisti :)
(Kendisinden isin almadim insallah kismas:)

!!!!!!!!
Bu gecen gun benimde uzerinde dusundugum bir konu (Solaris
installation manual ini okurken orada adim adim capture etmisler.. acaba
nasi diye dusunmustum..) Eger cevap bulabilir de bana da yazarsan cok
sevinirim :)
Fikir: Bunu yapabilmen icin daha onceden tsr olarak bir program
calisiyor olmasi gerek.. eger Linux boot disketlerini yuklerken boole bir
program calistirip ayrica bunu daha onceden tanimlanmis ve formatlanmis
baska bir partitiona yazdirabilirsen (capture ettigin goruntu
dosyalarini) olur..
!!!!!!!!!

+
KGF abumde bu konuda bir cosum uretmisti Oda soyle idi ...
Install yasilimini X-Window userinden calistirip ordan capture etmemi daha
sonra ona renk kasandirmami soylemisti (buda kastirici bir yol ama ise
yariyor)

http://www.turkuaz.org.tr/node15.html *buradaki resimler bildigim
kadariyla x-window userinden capture edildi sona userinde oynandi

++
Birde bisim A.Gurcan Ozturk adli arkadasimiz ile bir fikrimis vardi.Oda
soyle idi :)
Bir camera bulup (quickCAM webCAM felan olabilir) yandaki makinadan bu
kurulum olayini cakmeyi sonra yapacagimis sayfaya koymayi dusunuyorduk :)
Ama bu iste cok fasla yer kapladigi ve goruntude pek kaliteli olmadigi
icin vasgectik. :))

Bole ishte

> iyi calismalar

Kolay gelsin.