Re: [LINUX:1021] PostScript->Non PostScript Printer

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Fri, 18 Sep 1998 14:25:32 +0300 (EEST)

On Fri, 18 Sep 1998, Sezai YILMAZ wrote:

> PostScript formatindaki dosyalari PostScript olmayan bir
> yaziciya nasil bastirtabilirim? Ornegin Adobe Acrobat Reader'dan cikti
> alamiyorum. "PostScript printer error..." benzeri bir hata veriyor.
> Halbuki PostScript printer tanimlamadim. Diger uygulamalardan cikti
> alabiliyorum.
> iyi calismalar.

RedHat veya Turkuaz'da lpr ile direk yazdIrabilirsiniz eGer printer
ayarlarInI doGru yapmISsanIz.
HP Jaser Jet 6P ile (post script deGil) ps uzantIlI dosyalarI
"lpr <dosyaismi>" ile CIktIsInI alabiliyorum.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __