Re: [LINUX:1003] Re: Word dokumanlari

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 17 Sep 1998 22:31:29 +0300 (EEST)

Himm Sanirim doc dan ps ye doGrudan CEviren bir program yok Ama doc 97
bile htmlye CEviren programi bugun tesadUf eseri
ftp.linux.org.tr/pub/fresh altinda gOrdUm ..... Bu da demektir ki Once
doctan htmlye sonra htmlden ps ye Cevireceksiniz..:p
Pek gUzel olacaGini sanmiyorum ama deneyip bizede nasil olduGunu
sOyleyebilirsiniz...
doc--->html--->ps diagrami $eklinede olacak
html-->ps iCin infoseekten htmltops aratin
metuda yada sunsite.bilkentte olabilir ama $u anda bakamiyorum..
iyi Cali$malar..
dS