Re: [LINUX:992] Word dokumanlari

Ayhan Onder (onderayh@felab.itu.edu.tr)
Thu, 17 Sep 1998 20:15:34 +0300 (EEST)

On Thu, 17 Sep 1998, Melih Turan wrote:

> Merhaba,
> word dokumanlarini ps formatina cevirebilecek bir programa ihtiyacim var.
> doc2ps olarak arattigim halde bir sey bulamadim.
> Yardimci olacaklar icin simdiden tesekkurler.
>
> Melih Turan

Sayin Melih Turan, tam olarak isinize yarar mi bilemiyorum ama Word
dokumanlarini postscript olarak kaydedebilmek icin bir keresinde su
yolu izlemistim. ( Windows ve Word gerekli )

* Once bir postscript printer'i Windows'a kurmalisiniz.
( Ornek: Apple LaserWriter )
* Kurulum sirasinda port olarak LPT1 , COM1 ... falan degil FILE'i secin
* Kurulum tamamlandiktan sonra ps yapmak istediginiz dosyayi Word'de
acip bu printer'den ciktisini alin. Cikti dosyasinin ismini soracak ...

Sonra Linux'ta ghostview ile basarili olup olmadigina bakabilirsiniz.

Linux'tan pek anlamam ama benzer islemler Linux'da doc formatini acabilen bir
kelime islemci programi yardimiyla da yapilabilir herhalde ( Postscript yazici
yerine ciktiyi dosyaya gondererek ).

Ayhan Onder