Re: [LINUX:966] Re: turkce karakter

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 16 Sep 1998 23:31:40 +0300 (EEST)

On Wed, 16 Sep 1998, Baris wrote:

> ~/.inputrc
> ve
> ~/.profile dosyalari nin basindaki "~" en tepe directory i mi simgeliyor?
> Zira, en tepe directory'de oyle dosya yok
>
> Tesekkurler
Selamlar...
~ (tilda) i$areti tUm *niX tUrevlerde home dizinini belirmektedir.
OrneGin cd ~ derseniz kendinizi /home/baris iCinde bulursunuz..
o bahsedilen dosyalar home dizininizde bulunur( Bulunmayabilirde)
Bulunmuyorsa kendiniz herhangibi bir editorle yaratabilirsiniz..
iyi Cali$malar
dS
Not: Bu arada sanirim yeni linux'a ba$layanlara bir Onerim olacak
MUmkUnse kendilerine Linux ve/veya Unixle ilgili bir kitap veya dOkuman
bulmalari bOylece listedeki bazi konulardaki yUkU hafifletebiliriz
sanirim..
Kaynaklari
http://www.linux.org.tr/lis ===>Turkce Linux i$letim Sistemi kitabi
Kitaplar;
Kim Korkar Unixten Can Ugur AYFER
Linux i$letim Sistemi Gorkem CETIN bunlari Onerebilirim