Re: [LINUX:947] User Friendly

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Wed, 16 Sep 1998 20:13:38 +0300 (EEST)

On Wed, 16 Sep 1998, ISIM SOYISIM wrote:

> Selams
> Yahu bu linux' a program gelistirenler sanirim
> user friendly ne demek bilmiyorlar.
>
> Bu konuda neler yapilabilir acaba

Pek bi$ey yapilacaGini sanmiyorum Ozelliklede O Cok gUsel win arabirimli
sistemlerin her bir $eyi yaptiGini saniyorsaniz!!
$u anda bence Linux kullanici dostu yolu olmada iyi yolda ilerliyor ..
Ama bu yolda ilerledikCede hantalla$iyor.!! O yUzden brakin fazla user
friendly olmasin....
User friendly(Ozellikle GUI) dogru orantili ---> Hantallik ,yava$lik
,azap!!
Neyse fazla dalmayalim..;)

> The best OS is BeOS
> Kill other os such as LINUX and WINDOWS

Bu arada yukardaki cUmlelerde samimilik olmadiGini kabul ediyorum. herkes
kendi COplUgUnde OtsUn lUtfen herhalde hangi cOplUkte
olduGUnUzU kari$tirdiniz(TUm liste Uyelerinden ozur dilerim bu bir
deyim..;) )
Bu arada BeOS la LinuX un ayni saflarda $ava$tiGini unutmazsiniz umarim!!
dS