Re: [LINUX:946] turkce karakter

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Wed, 16 Sep 1998 13:46:14 +0300 (EEST)

On Wed, 16 Sep 1998, John W. Serra Jr. wrote:

> Linux kitabindaki talimatlari takip ettigim halde Turkce karakterleri
> virtual console'da cikartamadim.
> Turkce karakteri olan bir tusa bastigim zaman curser yerinde sayiyor. Ne

Benim burdan anladIGIm kadarIyla siz komut satIrIna TurkCe birSey yazmak
istiyorsunuz..
~/.inputrc dosyasIna
set meta-flag on
set output-meta on
set convert-meta off

~/.profile dosyasIna (bash kullandIGInIzI varsayIyorum)
echo -e "ssh033(K"

yazarsanIz sorununuz bUyUk bir ihtimalle COzUlecektir. TurkCe gOrmek iCin
fontunuz ve turkCe klavye haritanIz (bOyle deniyordu herhalde) var
zannediyorum ve bunlarI yUklUyorsunuz..

> yalnis yapiyor olabilirim anlamiyorum.
> Lutfen birisi beni bu cileden kurtarsin............ Tesekkurler
>
> John

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __