Re: [LINUX:933] Re: WinMOdem

Ersin Cilingir (cilingir@ceng.ktu.edu.tr)
Wed, 16 Sep 1998 09:04:59 +0300 (EEST)

On Tue, 15 Sep 1998, Burak DAYIOGLU wrote:

> On Tue, 15 Sep 1998, Ersin Cilingir wrote:
> Her ne kadar Yavuz'un çıkışını "talihsiz" bulsam da, sizin böylesi bir

isterseniz bu konuya noktayi koyalim.insan birseye kizabilir. bu
insanin dogasinda vardir..ama bu kizginlik gecicidir.bu konu zaman asimina
ugradi... bu konudaki tartismalarin listeye birsey kazandirmayacagini
saniyorum..bu listenin amaci birilerini kirmak degil, birilerine yardim
etmek oldugunu dusunuyorum..sanirim sizde ayni gorustesiniz..hatta sayin
Kor'un da ayni goruste oldugunu dusunuyorum..
belirtiyorum lutfen bu konuda daha mail yazmayin...baska konu varsa gelin
hep beraber tartisalim...tabiki linux la ilgili :))))

saygilar...