Re: [LINUX:920] Send Mail

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Tue, 15 Sep 1998 16:13:27 +0300 (EEST)

On Tue, 15 Sep 1998, EMRE OZEN wrote:

> Linux slackware 3.4 kullaniyorum.
> iki acc arasinda mail atiyor fakat disariya ne mail atiyor nede
> disaridan mail aliyor acaba sebebi ve cozumu ne olabilir ????
>
> ps -aux la bakytim sendmail accepting c diyor.
Selamlar,
Makina internet baGlimi??! Cok aptalca bir soru olmu$ olabilir ama sanki
baGlantida bir sorun var gibi!! Bu arada sizin makinanin name ayarlari
doGrumu yani OrneGin 44-111.emu.edu.edu.tr diye bir makina ismi ise ve
sizde makinaya donup OrneGin ozen.emu.edu.tr adini vermisseniz mail
gelmesi biraz imkansiz cUnkU kimse ozen.emu.edu.tr makinasinin Ip'sini
bilmez..!!
Bu arada maillerin gitmemesi de ilginC!! Ne hata veriyor ??
Onu yazarsaniz hatta mail gOnderdikten sonra /var/log/daemon yada
/var/log/messages dosyasina ne gibi hatalar verdiGini buraya yollarsaniz
emin olun ki size daha Cok yardimci olabilecek Cikacaktir...
iyi gUnler..
dS