Re: [LINUX:886] Re: WinMOdem

Ersin Cilingir (cilingir@ceng.ktu.edu.tr)
Mon, 14 Sep 1998 15:43:37 +0300 (EEST)

Sayin Komur, sizin bilgisayar konusundaki bilgi kapasitenizi
bilmiyorum..zaten beni de ilgilendirmez. bildigim birsey varsa
paylasmaktan cekinmem.o maili okudugumda sizi yeni baslayan biri
olarak dusundum..dikkat ederseniz ben sadece
tanitmanin ne anlama geldiginden bahsettim. modem tanitmayla alakali
olarak birsey soylemedim.gonderdigim mail i
tekrar oku istersen...