Re: [LINUX:883] Re: WinMOdem

A.Gurcan Ozturk (aozturk@finland.ispro.net.tr)
Mon, 14 Sep 1998 11:54:00 +0300 (EEST)

Selamlar,
Sayin Cilingir siz burada sayin Komur tarafindan "kek" durumuna dusurulmus
oluyorsunuz maalesef.Sayin Komur'un burada anlatmaya calistigi -her ne
kadar sekli biraz alayci olsa da- Turkuaz'a modem tanitmak icin herhangi
bir tool veya programa ihtiyaciniz olmadigi.
Sayin Serkan Icin ;
Eger modeminiz HSP modem degil ise Turkuaz ve diger tum Linux clonelari
modeminizi taniyacaktir.Kolay gelsin.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services
E-mail: aozturk@ispro.net.tr