Re: [LINUX:869] Re: Partition table :((

Neset Ozeren (ozerenn@doruk.com.tr)
Sun, 13 Sep 98 21:07:27

ast :

> Bir keresinde benim linux'un partion table'=FD da yok olustu makineyi yan=
>l=FDsl=FDkla
>boot virusu olan bir dos disketiyle act=FDg=FDmda....
>partionlar=FD linux'un fdisk'i ile yaratm=FDst=FDm... ve baslang=FDc biti=
>slerini
>biliyordum..
>ac=FDl=FDs disketiyle ac=FDp fdisk'le partion table'=FD eskisinin ayn=FDs=
>=FD olacak sekilde
>yaratt=FDm...
>linux sorunsuz ac=FDld=FD...

Bu tecrubenizin umuduyla, baslangic ve bitisleri bilmeyerek;

Linux'in fdisk'i ile silindir bazinda yaklasik 50 partition'lama denemesiyle
dos partition'larimi kurtardim(inanilmaz ama guzel:),
simdi Linux partition'larini kurtarmaya calisiyorum ama ayni ilkel yontemin
surekli basarisizligi dengemi bozmak uzere.

Sevgiler,
Neset