Re: [LINUX:863] Partition table :((

ast (ast@linux.egt.anadolu.edu.tr)
Sun, 13 Sep 1998 11:12:47 +0300

Neset Ozeren wrote:

> Linux altinda bir takim formatlama isleri yaptiktan sonra partition table'in
> yok olduguna aciyla sahit oldum. Ne yazik ki bircok calismada yedeklenmemisti.
> Partition table'i bir sekilde onaracak, geri getirecek veya hd'yi tarayarak
> table bilgilerini bulucak, "tahmin" edecek vb. gibi programlar var midir,

bir keresinde benim linux'un partion table'ı da yok olustu makineyi yanlıslıkla
boot virusu olan bir dos disketiyle actıgımda....
partionları linux'un fdisk'i ile yaratmıstım... ve baslangıc bitislerini
biliyordum..
acılıs disketiyle acıp fdisk'le partion table'ı eskisinin aynısı olacak sekilde
yarattım...
linux sorunsuz acıldı...