Re: [LINUX:857] Re: slackware 3.5 =?iso-8859-1?Q?xw=FDndows?= mouse

Sinan ULKER (sinanu@doruk.net.tr)
Fri, 11 Sep 1998 23:58:52 +0300

rc.local in icindeki gpm ile ilgili satirlari silip "gpm -t ps2 ' yazip
makineyi reboot etmeniz yeterli olacaktir. Ama reboot etmeden once
/etc/.rc.d dizinii icinde "gep gpm *" komutunu verip sadece rc.local in
icinde gpm ile ilgili satirin kaldigindan emin olun yoksa digre dosyalardaki
satirlarida silin. ve reboot edin
kolay gelsin

ULKER,Sinan.