Re: [LINUX:829] Re: slackware 3.5 xwındows mouse

mk u (m1kemal@yahoo.com)
Fri, 11 Sep 1998 12:45:55 -0700 (PDT)

sevgili arkadaşım
bendede aynı sorun vardı çıldırmak üzereydim.
sonra rc.local yedegini aldım..
ve rc.local dosyasının içindeki bütün komutları sildim.
şu anda xwindowsta mouse sorunsuz çalışıyor ama açılışta mouse
çalışmıyor..
olsun önemli olan xwindowsta çalışması degilmi...

kolay gelsin..