Re: [LINUX:841] pentium Celeron'da linux calismaz mi?

Doruk Fisek (dfisek@linux2.tse.org.tr)
Fri, 11 Sep 1998 10:48:51 +0300 (EEST)

On Fri, 11 Sep 1998, Arslan UNAL wrote:

> yuklemek istiyorum ama Bt Haber in bir sayisinda Linux un calisacagi
> pc nin en ustu olarak pentium pro yaziyor. Yani simdi Linux Pentium
> Celeron da calismaz mi? Bu konuda tecrube veya bilgisi olanlar
> lutfen yazarlarmi?
2 tane PII'ye kurdum, catir catir calisiyorlar.

Hatta o kadar catir catir ki, bir tanesini remote olarak reboot ettim,
makinamdaki bir-iki task'i kontrol edip, geri donup ping cektim (reset
atti mi babinda), cevap veriyordu, alla allaa, herhalde shutdown sirasinda
takildi yandik, deyip telnet cektim, yanit verdi. Log'lara gore alet
coktaan reset atip acilmis bile. Dumur.

Doruk