Re: [LINUX:817] Winmodem ile linux ?

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 10 Sep 1998 15:20:04 +0300 (EEST)

On Thu, 10 Sep 1998, burak wrote:

> Haftalardir linux' a tanitmaya calistigim modemin aslinda bir winmodem
> oldugunu buyuk bir cokuntu icinde ogrenmis bulunuyorum. (Ucuz diye
> almistim...) Acaba winmodemi linuxta kullanmanin bir yolu olamaz mi ?

Selamlar,
Imkansiz.!!(Asla imkansiz deme derler ama ne yazik ki Oyle)
CUnkU o modemlerin kendilerine ait Chipsetleri yok bildiGim kadariyla..
Ve bu modemler illede Makinanin CPU'sunu kullanarak Cali$iyorlar..
CUnkU senin dU$tUgUn hataya 1.5 yil Once bende dU$tUm ucuz diye aldiGim
salak modemi bi tUrlU linux'a tanitamadim sonra biraz ara$tirmadan sonra
Aslinda gUzel bir kazik yediGim OGrenmi$ oldum..;)
Documentlerde DOS altinda kullanilabilen tUm modemlerin Linux ile sorunsuz
Cali$tiGi sOyleniyor.. AMa bence en akillica i$ o modemi satin ve hemen
Rockwell Chipsetli bir modem alin zaten yanilmiyorsam fiatlari 50$
civari(OEM)
Iyi gUnler..
dS