Re: [LINUX:806] Re: Yedek sunucu

Husnu Caglar BILIR (caglarb@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 10 Sep 1998 13:29:10 +0300 (MEST)

On Thu, 10 Sep 1998 umite@migros.com.tr wrote:

> merhaba

> Neden kendinizi Linux ile sinirliyorsunuz
> bu isi NT veya Novell 5.xx kolayca yapabilir

acaba önerdiğiniz nt ya da novell de "add a new machine" gibi bir seçenek
falan mı var konfigurasyon yaparken.

adam back up nasıl alırım falan diye sormuyo. her duruma karşı
yedek bir makina sistemde nasıl olur diye soruyo. nasıl (örnek olarak
sunucu makinada her ihtimale karşı yedek bir cpu bulunuyor ve arıza
durumunda devreye giriyor ya da raid ile disk arızası durumunda yansı
diski kullanılıyorsa) makina bütünüyle giderse ne olacak sorusuna çözüm
bulmaya çalışıyor.
teoride olsa computer science and information
technology(prentice-hall) kitabında giriş derecesinde bazı bilgiler var
ama deneyimli arkadaşların pratikte bunu linux ta nasıl yaparız'a çözüm
bulmaları gerekiyor.

çağlar,