Re: [LINUX:770] Re: workman

Serdar Gurcan (serdar@curie.chem.metu.edu.tr)
Thu, 10 Sep 1998 08:17:28 +0300 (EET DST)

eski versiyonlarda workmandeki tek bug sayilabilecek sey linuxun sadece
bir tane cd aclicinizin olmasini tahmin etmesiydi.. bende bir adet scsi
bir tane de 2X creative cdrom vardi ve hangisini kurulum sirasinda
kurmussan ondakini cd calar olarak goruyordu.. digerini de program
kurmada kullaniyordum:)
son versiyonu henuz denemedim ama bunun disinda bazi arkadaslarda,
internetten ayni anda parcanin butun ozelliklerini(parcanin adini ve
grubu filan) cekebildigin programlar var. (En az bir sene once gormustum)
baya buyuk bir listeye baglaniyormush. icinde muslum var mi, bilmem :))

))
(( ODTU FEF KIMYA BOLUMU O-208 tel:2103211
_)) METU A&Sc Fac. Chemistry Dep
/ \
/ // serdar@curie.chem.metu.edu.tr
/\/\ _\\ gurcan@rorqual.cc.metu.edu.tr