Re: [LINUX:771] Re: Bus error!!

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Wed, 9 Sep 1998 15:48:21 +0300 (EEST)

On Wed, 9 Sep 1998, Ozgur Cengiz Demir wrote:

> ben daha once ayni sorunla ram yetersizligi yuzunden karsilasmistim..
> ekran kartinin ram ide yetersiz geliyor olabilir...

Himm Peki neden Onceden Cali$iyor.. Ekran karti 1 MB ama X gayet iyi
Cali$iyor!!
Bu arada Normal RAM makina Server olduGu iCin 80 MB!!!
Swapda 100 MB sanirim sorun olmaz..
Bu arada $u anda netscape Cali$iyor!! ilginC demek ki Cali$masi iCin bir
Gun geCmesi gerekiyor..:P
Ama bilgisayar bilimsel mantiGiyla yakla$irsak;
Sanirim Bir yerlerde Netscape'in Onceki Cali$masindan kalintilari Memory
segmentleri Uzerinde kaliyor yada bir $ekilde kill edilen process yinede
Cali$iyor olabilir!! Ama biraz teorik oldu neyse kimbilir belkide yeni
bi$ey bulmu$umdur...:P
iyi gUnler..
dS