Re: [LINUX:711] workman

Emre SUMENGEN (sumengen@artemis.efes.net.tr)
Wed, 09 Sep 1998 06:02:16 +0300

KALKAN SINAN wrote:

> Linux 2.0.30`un workman`i muthis ! Siz muziginizi dinlerken reboot yapsaniz
> muzik kesilmiyor,hatta windows`a bile girebiliyorsunuz (windows killanip safe
> mode`da aciliyor ama).Ben defalarca reboot yaptim ama muzik hic kesilmedi.
> Sanirim bu linux`un bir bug`i ama bence cok guzel bir bug.

Bu linux'un bug'u deGil CD-Rom'larIn bir OzelliGidir. BazI cd-rom'lar
bazI board'larda sistem reboot edilse dahi kendilerini resetlemiyorlar.
(Ve bu bazen problem CIkarabiliyor.)

> Linux 2.0.34`de ise workman`i calistirdigim zaman
> " /dev/cdrom : too many symbolic links encountered" gibi bir mesaj aliyorum.
> ls -l /dev/cdrom yaptim ve /dev/cdrom`un kendisine link yapildigini gordum (bana
> biraz sacma geldi ).Acaba burdaki sorun ne?

YapmanIz gerekenler ...
rm /dev/cdrom
ln -s /dev/hdc /dev/cdrom
(tabii /dev/hdc yerine cdrom'unuz hangi controller'de ise onu yazmanIz
gerek.)

Sonra problem COzUlecektir sanIrIm.

| Emre SUMENGEN |
| Ege University |