Re: [LINUX:754] chip

Ercan Altuntas (erc@ehb.itu.edu.tr)
Tue, 8 Sep 1998 18:52:56 +0300 (EEST)

Hatali kayit degil yalnizca redhat'in bir korumasi. Eger elinizdeki cd
redhat tarafindan satilmamissa (yani ftp'den download edilip bir cd'ye
yazilmisa) redhat'i cd'den kuramazsiniz. Butun dosyalari harddiskinize
kopyalayip daha sonra redhat'i kurabilirsiniz. Ama CHIP bu cd'yi basarken
bir seyi unutmus. Boot.img ve supp.img dosyalari bu CD'de yok. Internet'ten
bu dosyalari cekip ve CD'deki dosyalari hard diskinize kopyaladiktan sonra
bir guzel kurabilirsiniz. (Sahsen ben subat ayinda bunu yapmistim.) Ama
CD ile gelen Redhat 4.2'i yerine ona gore daha iyi olan bir dagitim olan
turkuazi oneririm. (En azindan turkce destegi redhat'e gore cok daha iyi)

ErCaN