Re: [LINUX:739] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

Egemen Ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Tue, 08 Sep 1998 12:26:52 +0300

hmm en alttaki imza ne oluyor anlamadim. eger yukarida soylenilen
sekilde davranilacaksa imzadaki title a hic gerek yoktu.
yani burada ms kotudur deyip sonrada altina

xxx linux Certified Professinal

diye title atana rastlamadim.

adi ustunda bu karsilastirma. ne ile neyi karsilastirdiginiz kadar neden
karsilastirdiginizda onemli.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd