Re: [LINUX:715] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

Orhan Berent (berent@altay.deu.edu.tr)
Tue, 08 Sep 1998 11:04:06 +0300

At 20:25 07.09.1998 +0300, you wrote:

>oncelikle bir microsoft savunucusu degilim ve boyle bir tartisma
>listesinde bu kadar abuk bir mail gormek beni uzdu.

Hitabete dikkat edelim lütfen,öğrenci mi ya da akademik
personelmisiniz bilmiyorum ama,lütfen listelerde sokak
jargon'unu kullanmaktan vazgecelim.Abuk ne demek.

>bu liste linux kullanicilarinin sorunlarini cozmek ve linux in
>ozelliklerinin, zayif ve ustun olan yonlerinin tartisildigi bir liste.
>elbette cesitli karsilastirmalarda gozune alinan kriterlere gore degisik
>sonuclar alinabilir. bunlar hicbir zaman ayak ustu test olarak
>degerlendirilemez.

Ben de zaten ayaküstü testlerin zararını belirtmiştim.

>evet fakultede deneme amacli, bir makina uzerinde Windows NT Server
>kurulmus olabilir. bu kurulan makinanin ozellikleri nedir? bu
>belirtilmemis. daha sonra uzerinde kullanilan web server nedir? Internet
>information server ise hangi versiyonu kullanilmistir vs. bunlardan sonra
>alinan sonuclar belirtilmemis.
>daha ayrintili testler ve karsilastirmalar microsoft sitesinde her urunle
>ilgili bulunmaktadir. hicbir mantik bu kadar ciddiyetsiz bir
>sekilde bir urun icin iki kisi baglaninca gocuyor diyemez.

Bu bizim sorunumuz,ben örnek olsun diye listeye yazdim sizi
neden bu kadar rahatsiz etti,gercekten anlayamiyorum.

belli ki ya
>makinanin ozellikleri urunun istedigi ozelliklerden dusuk veya kurulum
>sirasinda yanlis bir islem var. eger bu konu ile ilgili fazla bir bilgiye
>sahip degilseniz oncelikle urunle ilgili bir arastirma yapmalisiniz ve
>sorunlar ile ilgili degisik tartisma listelerinden yardim almalisiniz.
>buna gore bir konuya bir yorum getirebilirsiniz.

Buna hic gerek yok,ben ne oldugunu iyi biliyorum,kurumumla
ilgili ozel bir konuyu dedigim gibi ornek olsun diye yazdim, gerisi sizi
hic ilgilendirmiyor.

>unutmayin ki bu maili atarken hic kimsenin degerli vaktini almaya hakkiniz
>yok. ve burdan tum liste uyelerini herhangi bir konu ile ilgili yorum
>yaparken oncelikle arastirma yapmaya daha sonra goruslerini bildirmeye
>davet ediyorum.

Epey rahatsiz olmussunuz ama bu gereksiz tartışmayı kesiyorum.Yanit
verecekseniz lutfen liste yerine ozel
mail atin,ama atmamanizi tercih ediyorum.

Orhan Berent