Re: [LINUX:734] Re: slackwre 3.5'de sendmail sorunu

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Tue, 8 Sep 1998 10:48:22 +0300 (EEST)

On Tue, 8 Sep 1998, Orhan Berent wrote:

> Selam,Akgul hocanin soyledigi tam olarak dogru,
>
> Dagitim Slackware 3,5
> Sendmail version 8.9.0/8.8.7
Benim burdan anladIGIm kadarIyla evet sizin makinedeki Sendmail 8.9.0 ama
8.8.7 ye ait muhtemelen eskiden kullandIGInIz bir sendmail.cf dosyasInI
/etc altIna kopyalamISsInIz. Ve sendmail onu kullanIyor. Sizde sorun bu
sebeple yok.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __