Re: [LINUX:713] slackwre 3.5'de sendmail sorunu

Orhan Berent (berent@altay.deu.edu.tr)
Tue, 08 Sep 1998 09:47:02 +0300

Selam,Akgul hocanin soyledigi tam olarak dogru,

Dagitim Slackware 3,5
Sendmail version 8.9.0/8.8.7

Ben makinayi A record olarak tanimladim,reverse kaydini
yaptim,

Hem sunucu hem client'lar duzgun mail gonderebiliyor.

Fakat ben relay tanimlamalarini bos gecmistim,ona ragmen
calisiyor,ben de buna akil erdiremedim.acaba bunun nedeni
ne olabilir.

At 19:53 07.09.1998 +0300, Mustafa Akgul wrote:

>Merhabalar,
>
>Bir arkadasimiz, slackare 3.5 altinda sunucu disinda bir PC'den
>mail gonderememekten sikayetci idi. Slackware 3.5 de gelen
>senmail 8.9.0 ve kurulu sendmail.cf relay-domains, ve chcek
>receipt, check relay tanimmlari var
>
>DNS duzgun tanomli ise, yani her makina ve onun revvers e kaiyiti
>varsa
>
>/etc/mail/relay-domains
>dosaysini yaratip, Mesaj gondercek mkainlarin adini ve/veya IP'sini
>her satira bir tane olacak seklide yazrsaniz, sorunun
>cozulmesini bekliyorum.

> [...]

Orhan Berent