Re: [LINUX:709] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

Hasan Aydin SASMAZ (sasmaz@sariyer.cc.itu.edu.tr)
Mon, 7 Sep 1998 18:01:16 +0200 (EET)

Selam arkadaslar,

Slackware install programi source seceneginde cd secildikten sonra ,cd
'yi tanimaya calisir. Eger basarirsa, custom secenegi secilir ve
arkasindan path "Linux/slakware" seklinde verilirse disk setlerine gecer
ve setup'a kolaylikla devam edbilirsiniz. Bu arada full install secenegi
secilirse IDE ve SCSI icin olan iki kernel'da yuklenir aman dikkat!
ayrica bu surumde gpm ve liloconfig problemi olabiliyor . Ayrica
microsoft mouse kullananlarda da problem yasayan la olduguna dair
duyumlarimiz mevcuttur.
Kolay gelsin.