Re: [LINUX:619] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Fri, 4 Sep 1998 15:19:39 +0300 (EEST)

On Fri, 4 Sep 1998, serdars wrote:

> mount /dev/hdc /mnt
>
> diyorum ve mnt icinde cd rom un dizinlerini gorebiliyorum bu sekildeyken,
> setup diyorum ve install edilecegi secenegi
>
> cd-rom degil de partition dedikten sonra yol istiyor --> /mnt/slakware
> diyorum.
> ve devam ediyorum.
> daha sonra kurulus dosyalarini bulamadigini soyluyor ve atiyor.
himmm...
Sanirim sadece /mnt/slakware demek yetmiyor
Oncelikle GerCek slakware dizinini bulun.. $Oyle dU$UnUn;
OrneGin cd-rom drive DOS veya Windowze altinda d: olarak gOrUlUyor..
Linux'un Slackware sUrUmUnun disk setlerinin bulunduGu dizin ise:
d:\linux\slakware veya d:\slackware\slakware
1. iCin /mnt/linux/slakware 2. iCinde /mnt/slackware/slakware
olarak dizin yapisini vermeniz gerekiyor sanirim sizde Oyle bir sorun
var.!!
Yani kisaca d: yerini /mnt alacak Sanirim bunu yaptiktan sonra (Eger M$
hazirlamami$sa CD'yi) bu sorun ortadan kalkacaktir..
Iyi Cali$malar..
cYp
**