Re: Maile Cozum Lutfen

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 7 Sep 1998 13:41:55 +0300 (EEST)

On Mon, 7 Sep 1998, Selami AKSOY wrote:

> Slackware 3.5 ile gelen birSey galiba ben de daha Simdi baktIm. GerCekten
> gOnderilemiyor..
> Zannediyorum /etc/sendmail.cf dosyasIndaki
>
> # "Smart" relay host (may be null)
> DS
>
> kIsmInda
> DSabc.com.tr
> DSabc.edu.tr
>
> falan gibisinden hostlarI ekleyince sorun COzUlmesi lazIm. Tabii bu iSin
> biraz can sIkIcI kIsmI. RedHat daGItImInda olduGu gibi /etc/mail directory
> si iCindeki dosyalarla yapmamISlar.

# Hosts that will permit relaying ($=R)
FR-o /etc/mail/relay-domains

Pardon '/etc/mail/relay-domains' dosyasInIn iCine yazIlabiliyor.
ve DS kIsmIna yazdIGInIz Sey hiC bir iSe yaramIyor.

/etc/mail/relay-domains
iCine ya tam hostu ya da domaini yazmanIz gerekiyor..
Yani benim iCin mesela ya flipper.bitav.org.tr yazIcam sadece bu
makinenin gOndermesini istiyorsam. Veya tUm bitav.org.tr domaininin
gOndermesini istiyorsam sadece bitav.org.tr yazIyorum.. Ondan sonra da
sendmail'e HUP gOnderiyorum.. O kadar..

/etc altInda mail diye bi directory yok. doGal olarak iCinde relay-domains
isminde bi dosya da yok. BunlarI kendiniz oluSturmanIz gerekiyor.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __