Re: Maile Cozum Lutfen

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 7 Sep 1998 13:25:57 +0300 (EEST)

omer wrote:

> Slakware 35 kurdum . her sey cok guzel calisiyor..
> Mail disinda.. Mail ler normal olarak geliyorlar.. Server de iken veya
> Telnet ile bagli iken maillerde gidiyor. Ancak w95 te Netscape eudora
> gibi programlardan
> disari mail gonderemiyorum..bu programlar mailleri alirken neden
> gondermiyor.
> bu bukonu hakkinda attigim 3.mail
> umarim bir cevap bulabilirim.
> verdigi hata mesaji
> ' relay denied' gibi bir sey..
> Ben kullanicilari onceki serverden aktarmistim.. passwd ,shadow ve home
> [...]

Slackware 3.5 ile gelen birSey galiba ben de daha Simdi baktIm. GerCekten
gOnderilemiyor..
Zannediyorum /etc/sendmail.cf dosyasIndaki

# "Smart" relay host (may be null)
DS

kIsmInda
DSabc.com.tr
DSabc.edu.tr

falan gibisinden hostlarI ekleyince sorun COzUlmesi lazIm. Tabii bu iSin
biraz can sIkIcI kIsmI. RedHat daGItImInda olduGu gibi /etc/mail directory
si iCindeki dosyalarla yapmamISlar.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __