Re: [LINUX:626] Mail

Emrullah ILCIN (emr@uu20.bim.uludag.edu.tr)
Mon, 7 Sep 1998 10:32:56 +0000 (GMT)

Anladigim kadari ile linux ta iken mail gonderip alabiliyorsunuz ama win95
calisan netscape ve expl. ile mail ayarlarini yaptiginiz halde mail
atamiyorsunuz.

Benim slackware 3.3 te 1.5 yildan beri 500 kisini mailini yurutuyor boyle
bir sorunla karsilasmadim ama Digital Alfa Unix te sizin sordugunuz
sorunun bir benzerini yasadim pop3d ve imapd adli programlari install
ederek sorunu cozdum. sl 3.5 te de bu programlari manual olarak run
ettirilebilinir. ilk once ps ile bu programlarin calisip calismadigini
kondrol etmeni oneririm.
Onumuzdeki gunlarde bende sl 3.5 e gececegim o zaman da konusuruz.
Samba kurmuszun bu konu ile daha cok seninle konusmak isterim onumuzdeki
gunlerde bende samba kurmayi dusunuyorum.

Saygilarimla

Emrullah ILCIN
Bilgiislem Daire Baskani