Re: [LINUX:685] Re: Linux listesine uye oldum...

BAHADIR ARMAGAN (armagan1972@geocities.com)
Thu, 06 Aug 1998 04:58:41 +0300

http://geocities.com/Area51/Nebula/8109/master_document.doc adresinden
direktt olarak da alabilirsin. Giris sayfasinin adresini verdim cunku o
kadar ugrastiktan sonra insan birileri gorsun istiyor. :-)) Haksizmiyim.
Umarim en azindan sayfa tamamen yukleninceye kadar beklemissindir :-))))