Re: [LINUX:654] [Fwd: install]

linux (linux@gul.net.tr)
Sat, 05 Sep 1998 08:36:52 +0300

soru 2 yi cevaplayayım :))) şunuda belirteyim ben hiç linux kullanmadım sadece kurdum bi kaç defa...
sanırım o bahsettiğin yerde tekrar partitationları belirtip onlara (linux için olana) linux formatı atmalısın.....
hehehe bu çok hoş....birine yardım etmek...burda en az bilen bendim sanıyodum :)).bahadır yalnış anlama lütfen

--
IMail Server for Windows NT. Evaluation version.
Copyright (c) 1995-98 Ipswitch, Inc. http://www.ipswitch.com/