Re: [LINUX:649] Re: libc & glibc

Can (can@gate.marketweb.net.tr)
Sat, 5 Sep 1998 16:22:40 +0300 (EEST)

On Sat, 5 Sep 1998, Selami AKSOY wrote:

> Slackware'in contrib directory sinde glibc var. Zannediyorum pkgtool ile
> Uzerine kurulunca sorun CIkartmIyor ve glibc ile derlenmiS paketler
> CalISabiliyor..
slackware'e glibc kurarsam , Onceden kurduum her$ey libc compiled olduGu
icin glibc'de calI$micak
> Ama rpm leri aCamazsInIz bu sefer de :)
> Ben Slackware iCin rpm derlemeye CalIStIm. BirsUrU sorun CIkarttI. SonuC
> olarak derleyemedim ve rpm aCmak iCin redhat kurdum artIk.
www.rpm.org'dan aldIm bende cok ilginc bi$ey oldu
file permissionlar gOctU cUnkU adamlar ilginctir file /
directory structure'u ilginc yapmI$lar:
/usr/bin'e falan gidio paket / da acIcan ama Ole bi$ey ki
Ole acIcan olan $u */ en azIndan ben Ole oldu */ benim file
permissionlarIm gOctU haliyle bin gOCtU. ls bile diyemiyodum chmod falan
da..
sona ura$tIm dUzeldi ama bayaa canImI sIktI tahminen o paketi aCIp teker
teker doru dizinlere elle cplemek lazIm...

> --- __ _
> SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __

benim dU$UndUGUm hem Onceki libc ve glibc'leri nasI istediim zaman
calI$tIrcam

SaygIlar