Re: [LINUX:647] libc & glibc

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Sat, 5 Sep 1998 14:20:10 +0300 (EEST)

On Sat, 5 Sep 1998, Can wrote:

> artIk her$ey glibc derlenmi$ rpmlenmi$ $ekilde daGItIlIyor..
> ve aCIkcasI ben bIktIm , oturup slackware'de gnome derliyenler ( veya
> derliyeMIYENler ) bilirler artIk ben $ahsen dU$Unmeye ba$ladIm acaba
> redhat mi kursam diye.HazIr $eyler varken niye oturup zaman harcioz ki hem
> bandwithe yazIk paketler yarI yarIya
> neyse glibc kursam bu sefer eski compile ettiklerim calI$micak acaba
> ikisini birlikde kullanmanIn yolu varmI?

Slackware'in contrib directory sinde glibc var. Zannediyorum pkgtool ile
Uzerine kurulunca sorun CIkartmIyor ve glibc ile derlenmiS paketler
CalISabiliyor.. Ama rpm leri aCamazsInIz bu sefer de :)
Ben Slackware iCin rpm derlemeye CalIStIm. BirsUrU sorun CIkarttI. SonuC
olarak derleyemedim ve rpm aCmak iCin redhat kurdum artIk.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __