[LINUX:632] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

Orhan Berent (berent@altay.deu.edu.tr)
Fri, 4 Sep 1998 15:48:47 GMT

Berk Ulsoy <berk@ceng.marun.edu.tr> wrote:

>Bu ayki byteda web server unix mi nt mi olsun diye bir yazi var. Ceviri
>yapilmis. Sonucta NT tepede Linux en altta. Aralarda solaris, aix,
>unixware filan var. Versiyon olarak Caldera yi kullanmislar.
>Ben Calderayi tanimiyorum, ayrica webserver olarak ne kullanildigini
>yazdiklarini goremedim.
>Gercekten ayakustu OS geyikleri donuyor...

Deneme amacli olarak bizdeki bir fakultede NT uzerine Web server kuruldu.
Iki kisi baglaninca makina gocuyor.Dediginiz gibi ayakustu karsilastirmalar
yapiliyor.

Bunun sebebi ilk basta bilgisizlik,ikinci olarak art niyet.
Ilk kategoride yer alanlarin ise muhakkak performans yonetimi sinavindan
gecmesi gerekiyor.

Orhan Berent