Re: [LINUX:619] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

Sezai YILMAZ (bbm754@eti.cc.hun.edu.tr)
Fri, 4 Sep 1998 14:22:44 +0300 (MEST)

On Fri, 4 Sep 1998, serdars wrote:

> [...]
> dergiler MS le beraber calisiyorlar herhal yoksa simdiye kadar kurulmasi
> lazimdi bu linux un hala olmadi,
>
> mount /dev/hdc /mnt
>
> diyorum ve mnt icinde cd rom un dizinlerini gorebiliyorum bu sekildeyken,
> setup diyorum ve install edilecegi secenegi
>
> cd-rom degil de partition dedikten sonra yol istiyor --> /mnt/slakware
> diyorum.
> ve devam ediyorum.
> daha sonra kurulus dosyalarini bulamadigini soyluyor ve atiyor.
>
> bu cd de bir problem var herhal baska ne yapabilirim ki,

CD'de kesinlikle bir problem yok. Ben PC-NEt'in vermis oldugu Slackware
3.5 cok rahat bir sekilde kurdum. Fakat garip olan bir sey var. Aynen
sizin de denediginiz gibi degisik yollardan deneyince nedense kurulamiyor.
Dergide anlatilan adimlari tek tek uyguladiginizda kurulacaktir. Yani siz
CD'yi mount etmeyin. Kurulum programi kendisi mount edecektir. dizin
olarak da dergide yazanin aynisini yazin. Ben oyle yaptim kuruldu. Hatta
en buyuk problem olan ses karti sorunu bile olmadi (Turkuaz'da olmustu).
insmod sound
deyince ses karti da calisti, X ayarlarini da yapabildim. Yani herseyi
saglam.

> ms dagittirmis bu cd leri dergilere ve de bozuk herhal baska ne ola ki???
CHIP'in yapmis oldugu RedHat CD rezaleti gibi degil en azindan. O hic
kurulamamisti. Bu kurulabiliyor.

> herkese iyi calismalar...
iyi calismalar

> serdars