Re: [LINUX:607] Re:

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Fri, 4 Sep 1998 14:27:15 +0300 (EEST)

On Fri, 4 Sep 1998, Deniz Dogan wrote:

> [...]
> Selami> gOnderemiyorsunuz pine ile.. Sendmail ile filan
>
> Pine`in gonderenin adresini belirleyebileceginiz bir
> secenegi var, dokumalara bir bakin.
>
> Sendmail`den halletmek, her posta programi icin bu
> ayarlari yapmaktan kurtarir, ama Sendmail icin de nasildir
> bilmiyorum. Benim makinemde deniz isimli kullanicinin
> postalarindaki adresler deniz@dogan.dyn.ml.org adresi MTA
> tarafindan (Exim) deniz@ada.net.tr olarak degistirliyor. Benzer
> bir ayar Sendmail ile de yapilabilir sanirim.
>
> Ayrica bu sorunlarla ugrasirken Netscape kullanmak gibi
> bir seceneginiz de var. Herhalde en kolay yol bu.

ArkadaSIm adres kIsmIndan bahsetmedim zaten. Siz user domain denilen
Seyden bahsediyorsunuz pine ayarlarIndaki. Ben username den bahsediyorum.
Yani a makinesinde ali@... ise siz veli@... Seklinde mail
gOnderemezsiniz.. Mailimi dikkatli okumadan cevap yazmISsInIz.
Sendmail ayarlarIna girdikten sonra zaten istediGiniz username@hostname
ile mail gOnderebiliyorsunuz. Bunda hiC bir sorun yok.

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __