Re: [LINUX:613] Re: PC-NET Kar$ila$tirma!!

serdars (serdars@artemis.efes.net.tr)
Fri, 04 Sep 1998 11:12:21 +0300

bence de bu cd leri veren dergiler ozellikle insanlar kuramasin diye bozuk
felan veriyorlar herhalde...
sonrada linux kurulamiyor bile deyip millet basindan atiyor linux u eee
tabii durumdan karli cikan MS tan baskasi degil bence de bu cd leri veren
dergiler MS le beraber calisiyorlar herhal yoksa simdiye kadar kurulmasi
lazimdi bu linux un hala olmadi,

mount /dev/hdc /mnt

diyorum ve mnt icinde cd rom un dizinlerini gorebiliyorum bu sekildeyken,
setup diyorum ve install edilecegi secenegi

cd-rom degil de partition dedikten sonra yol istiyor --> /mnt/slakware
diyorum.
ve devam ediyorum.
daha sonra kurulus dosyalarini bulamadigini soyluyor ve atiyor.

bu cd de bir problem var herhal baska ne yapabilirim ki,

ms dagittirmis bu cd leri dergilere ve de bozuk herhal baska ne ola ki???

herkese iyi calismalar...

serdars