Re:PC-NET Kar$ila$tirma!

Can (can@gate.marketweb.net.tr)
Fri, 4 Sep 1998 09:24:33 +0300 (EEST)

Beyler tartI$Ip sinirimizi bozuyoruz ama , bunu veren pcnet'in falan amacI
Turkiye'de Linux'U yaygInla$tIrmak diil ki, onlar piyasaya bakior ,diolar
linux $imdi pOpUler herkes kullanmak istiyor biz de verelim de satI$ImIzI
arttIralIm.
AyrIca birde:
Linux GUI ile ilgili sOlencek $eyler de var
http://www.gnome.org a bi gidin screenshotlara bi bakIn
http://www.enlightenment.org " " " "
KDE falan sIfIr yanlarInda..
saygIlar...