Re: [LINUX:597]

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Thu, 3 Sep 1998 20:50:39 +0300 (EEST)

On Thu, 3 Sep 1998, Kubilay Daglar wrote:

> daha once sordugum e-mail ile ilgili soruda detay belirtmem icin
> arkadaslardan ikaz aldim
>
> kulladigim linux dagitimi
> redhat 4.2
>
> mail accountumun bulundugu serverin op.system`i nt 4.0
> uzerinde calisan mail programi Microsoft Exchange 5.0
>
> buraya pine ile baglanmayi denedim
> mail serverin portlarini scan edip pop3 un oldugu portu smtp ye yazdim
> nntp yi ilgili yere yazdim ama mail yolladigimda kilitlenip kaliyor..
>
> sendmail.cfg yi ayarlamayi denedim oda olmadi .
>
> eskik veya yanlis yazdigim bir sey varsa gulmek yok :)
> [...]

Bu mailinizden mail gOndermekte bi sorununuz var almakta mI pek
anlaSIlmIyor doGrusu. gOndermekte sorununuz olmamasI lazIm bUyUk
ihtimalle. Almakta sorununuz olabilir bir ihtimal. Herhalde Exchange
server pop3 serverlik yapIyordur. O zaman pine In setup'Inda
inbox-path kIsmIna {exchange.serverin.adresi.com.tr/pop3} yazmanIz
gerekiyor. Bu kadar..
pine da mail gOndermekteki tek sorun eGer linux makine ile mail server
daki username'leriniz farklI ise oluyor. linux makinedeki username'iniz
ali ise veli@... Seklinde bir mail gOnderemiyorsunuz pine ile..
Sendmail ile filan halledeilebilir gerCi ama onun iCin kimse uGraSmaz
herhalde.. Bunun haricinde de hiC bir sorun CIkacaGInI zannetmiyorum..

--- __ _
SaygIlar, Sevgiler / /(_)_ __ _ ___ __