Re: [LINUX:575] PC-NET Kar$ila$tirma!!

User Linux (userlin@webmon.ege.edu.tr)
Thu, 3 Sep 1998 16:31:50 +0000 (GMT)

Gecenlerde bir listede gecmisti. Adamin biri sirketindeki aletleri Linux`a
geciriyormus. Ve en onemli nedenlerinden biri de "Linux`cu arkadaslar beni
hic bir problemimde yanliz birakmadi" idi. Anlayana...

Gecen ay da PC-Magazinin editoru UNIX maglup NT galip diye yazilar
doseniyordu...Linux`u telaffuz bile etmiyordu. Ne yaparlarsa yapsinlar
Linux, FreeBSD etc. gittikce daha cok taninir oluyor.

Sonucta o dergilere linux.org.tr degil microsoft.com reklam veriyor. Bu
tur empozeler normal....

Umut Ceyhan